Συχνές Ερωτήσεις

Γενικές Ερωτήσεις

Αν δεν είστε σίγουρη για το μέγεθός σας, μπορείτε να συμβουλευτείτε το μεγεθολόγιό μας στη σελίδα παρουσίασης κάθε προϊόντος. Αν χρειάζεστε επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη γραμμή ενός προϊόντος, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2410 535534 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@hondronasios.gr.

Λυπόμαστε πολύ που δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά δελτία με νέα και προσφορές μας. Η διαδικασία της διαγραφής σας είναι απλή και μπορεί να γίνει με έναν από τους εξής τρόπους.

  1. Μπορείτε να μας απευθύνετε το αίτημα διαγραφής σας τηλεφωνικά, επικοινωνώντας μαζί μας στο (+30) 2410 535534. Θα καταγραφεί το αίτημά σας και θα προχωρήσουμε σε διαγραφή σας από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων.
  2. Μπορείτε να μας αποστείλετε την αίτηση διαγραφής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στέλνοντας e-mail στο info@hondronasios.gr και  θα προχωρήσουμε στη διαγραφή σας από τη λίστα ενημερωτικών δελτίων.
  3. Μπορείτε να ακολουθήσετε τις οδηγίες Διαγραφής από την λίστα Ενημερωτικών Δελτίων που υπάρχει στο κάτω μέρος των Newsletters που σας έχουμε αποστείλει στο παρελθόν.

Όχι, μπορείτε να βρείτε όλα μας τα προϊόντα αναρτημένα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Λυπόμαστε που δεν μπορέσατε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Οι συλλογές που βρίσκονται αυτή την στιγμή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο και δυστυχώς η τοποθέτηση ενός προϊόντος στο καλάθι δεν διασφαλίζει την διαθεσιμότητά του. Αυτό συμβαίνει διότι την ίδια στιγμή κάποιος άλλος χρήστης / πελάτης έχει ήδη προλάβει να πραγματοποιήσει την αγορά του ίδιου προϊόντος. Εάν συμβεί αυτό θα εμφανιστεί ένα μήνυμα που θα σας ενημερώνει πως το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και πως θα πρέπει να το διαγράψετε από το καλάθι σας.

Δυστυχώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε αυτή τη στιγμή ποιοί κωδικοί θα είναι σύντομα σε προσφορά. Ο καλύτερος τρόπος για να βρείτε προϊόντα σε προσφορά είναι να επισκεφθείτε την ενότητα SALES.

Ναι, οι τιμές του ηλεκτρονικού μας καταστήματος είναι ίδιες με αυτές των φυσικών καταστημάτων.

Για να μαθαίνετε πρώτος/η από όλους νέα για τις προσφορές μας, να βλέπετε τα νέα μας σχέδια και να σας προσκαλούμε σε events και διαγωνισμούς.

Κάνετε click στην κατηγορία «Παπούτσια» του κεντρικού μενού επιλογών του ηλεκτρονικού μας καταστήματος και επιλέγετε την υποκατηγορία που σας ενδιαφέρει σύμφωνα με τα φίλτρα που εμφανίζονται (Κατηγορία, Μέγεθος, Brand). Μπορείτε να εξειδικεύσετε την αναζήτησή σας χρησιμοποιώντας τα φίλτρα που εμφανίζονται αριστερά. Στη συνέχεια, κάνετε click στο κουμπί «Επιλογή» του προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Κάτω από την τιμή του προϊόντος εμφανίζονται τόσο τα διαθέσιμα χρώματα, όσο και τα διαθέσιμα μεγέθη.

Η πορεία της επιχείρησης HONDRONASIOS ξεκινά στη Λάρισα το 1981 με το πρώτο της κατάστημα στην οδό Παπακυριαζή 16. Γρήγορα καθιερώνεται ως μια από τις πιο αξιόπιστες, καινοτόμες και δυναμικά αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις στο χώρο του γυναικείου υποδήματος. Το 2004 διπλασιάζει τις εγκαταστάσεις της και το 2011 αποκτά ένα νέο σημείο πώλησης στη οδό Κούμα 10.

Στα 35 και πλέον χρόνια λειτουργίας της, έχει καταφέρει να ξεχωρίσει για την ποιότητα των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει, με up-to-date συλλογές με κορυφαία ελληνικά και διεθνή Brands, σειρές Ελλήνων σχεδιαστών και custom made προϊόντα.

Μπορείτε αλλάξετε τo συνθηματικό σας εφόσον έχετε ήδη εισέλθει στον λογαριασμό σας. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα :

  • Επισκεφτείτε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στην σελίδα www.hondronasios.gr.
  • Πατήστε click στο κουμπί «Είσοδος» για να μπείτε στον Λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας το παλιό σας e-mail
  • Πατήστε click στο κουμπί «Λογαριασμός»
  • Πατήστε την επιλογή «Αλλαγή συνθηματικού» που βρίσκεται κάτω από την κατηγορία «Ο Λογαριασμός μου».
  • Γράψτε το παλιό σας συνθηματικό και ενημερώστε τα υπόλοιπα πεδία με το νέο.
  • Πατήστε click στο κουμπί «Εφαρμογή».
  • Εφόσον έχετε καταχωρήσει με επιτυχία το νέο σας συνθηματικό, θα εμφανιστεί το μήνυμα : «Επιβεβαίωση Αλλαγής Συνθηματικού. Η αλλαγή του συνθηματικού ολοκληρώθηκε με επιτυχία»

Ναι! Κατανοούμε απόλυτα την ανάγκη για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων καθώς και την ασφάλεια των πληρωμών σας. Για τον λόγο αυτό έχουμε λάβει τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας για να προστατέψουμε τους χρήστες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος από τυχόν παραβάσεις.

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με αντικαταβολή μετρητοίς ή με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (ισχύει μόνο για παραλαβή από κατάστημα της ACS Courier) και μέσω Paypal.

Βεβαίως, μπορείτε να μας καλέσετε στο (+30) 2410 535534, Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 11:30 – 20.30 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 11.00 – 14:30

Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε στο (+30) 2410 535534 ή να μας στείλετε e-mail στο info@hondronasios.gr

Ερωτήσεις πριν την παραγγελία

Η αναζήτηση κάποιου προϊόντος στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δε θα μπορούσε να είναι πιο εύκολη! Απλά περιηγηθείτε στον κατάλογό μας κάνοντας click στις διαφορετικές καρτέλες: «Παπούτσια», «Τσάντες», «Νέες αφίξεις», «Sales» ή χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία αναζήτησης πληκτρολογώντας λέξεις-κλειδιά, κωδικό προϊόντος ή Brand Name. Αν ψάχνετε ένα συγκεκριμένο Brand, απλά επιλέξτε το από τη λίστα των εμπορικών σημάτων για να δείτε τα διαθέσιμα σχέδια.

Δυστυχώς στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να κάνουμε κράτηση προϊόντος, καθώς για να γίνει κράτηση πρέπει πρώτα έχει γίνει πληρωμή.

Ωστόσο, όταν προσθέτετε ένα προϊόν στο καλάθι αγορών σας, παραμένει εκεί για ένα μικρό χρονικό διάστημα πριν τεθεί και πάλι σε διαθεσιμότητα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προς πώληση. Γι’ αυτό σας συνιστούμε να ολοκληρώνετε την παραγγελία σας το συντομότερο δυνατό ώστε να διασφαλίσετε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα της θα βρείτε εργαλεία τα οποία θα σας βοηθήσουν να κάνετε την καλύτερη δυνατή επιλογή και να βρείτε το προϊόν που σας ταιριάζει χρησιμοποιώντας το φακό zoom που μεγεθύνει τη φωτογραφία σε βαθμό που σας επιτρέπει να δείτε το προϊόν με λεπτομέρεια. Στην ίδια σελίδα, στην καρτέλα «Επιπρόσθετες πληροφορίες» μπορείτε να δείτε την αναλυτική περιγραφή του προϊόντος, όπου θα βρείτε πληροφορίες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του πριν το τοποθετήσετε στο καλάθι σας. Σε περίπτωση που οι πληροφορίες δεν σας καλύπτουν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο (+30) 2410 535534 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση info@hondronasios.gr.

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στη διεύθυνση που μας έχετε υποδείξει κατά την εγγραφή σας. Προκειμένου η παραγγελία σας να αποσταλεί σε εναλλακτική διεύθυνση από αυτήν που καταχωρήθηκε στα προσωπικά σας στοιχεία, μπορείτε να συμπληρώσετε τη φόρμα με τίτλο «Αποστολή σε διαφορετική διεύθυνση».

Πριν ολοκληρώσετε τις αγορές σας και μέσα από το εικονίδιο «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ», μπορείτε να δείτε εξ’ ολοκλήρου την παραγγελία σας και να προβείτε σε ακύρωση (πατώντας το εικονίδιο «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» στο προϊόν που επιθυμείτε να ακυρώσετε) ή σε τροποποίησή της, διαφοροποιώντας το προϊόν ή την ποσότητα που έχετε επιλέξει (στο εικονίδιο «ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΛΑΘΙΟΥ»). Αφού επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας και για να προχωρήσετε στην χρέωση, επιλέξτε το εικονίδιο «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».

Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ απόδειξης λιανικής πώλησης και τιμολογίου, ως παραστατικό της παραγγελίας σας. Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρείες και ελεύθερους επαγγελματίες, καταχωρώντας στοιχεία όπως το Α.Φ.Μ. και τη Δ.Ο.Υ.

Όλες οι παραγγελίες παραδίδονται στο χώρο που επιλέγετε μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε. Τα προϊόντα, παραδίδονται στο χώρο σας εντός 1-3 ημερών για χερσαίους προορισμούς και 3-5 ημερών για νησιώτικους προορισμούς εντός Ελλάδας. Οι παραγγελίες που γίνονται από Βαλκάνια, Κύπρο και τις λοιπές χώρες της Ευρώπης παραδίδονται μέσα σε 1-10 εργάσιμες ήμερες.

Ερωτήσεις μετά την παραγγελία

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε μία παραγγελία που βρίσκεται σε εξέλιξη θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο (+30) 2410 535534 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 11.30 – 20.30 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 11.00 – 14.30).

Στις περιπτώσεις εκείνες στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητά μας σας παραδόθηκαν προϊόντα σε διαφορετικό σχέδιο ή μέγεθος από αυτό της παραγγελίας σας μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα. Θα προβούμε σε αλλαγή εφόσον υπάρχει διαθέσιμο είτε μέσω ηλεκτρονικού καταστήματος είτε μέσω κάποιου φυσικού καταστήματος.

Αρχικά θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο (+30) 2410 535534 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 9.00 – 21.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 9.00 – 15.00), έτσι ώστε να μπορέσουμε να εξετάσουμε περαιτέρω το θέμα και να δούμε πού ακριβώς βρίσκεται το σφάλμα. Αξίζει να σημειωθεί πως η επιστροφή του προϊόντος είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, εντός 14 ημερών, κατόπιν συνεννόησης.

Tip: Σε περίπτωση που χρειάζεται να επικοινωνήσετε μαζί μας να έχετε κοντά σας την απόδειξη και τον κωδικό σας για ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η επιστροφή είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (+30) 2410 535534 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 9.00 – 21.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 9.00 – 15.00).

Προϋποθέσεις επιστροφής:

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες/barcodes) και η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατα την παραλαβή
  4. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (ACS Courier)

Εάν επιθυμείτε την επιστροφή ή αντικατάσταση του προϊόντος που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς. Η επιστροφή είναι δωρεάν από όλη την Ελλάδα, πάντα κατόπιν συνεννόησης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (+30) 2410 535534 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 9.00 – 21.00 και Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο 9.00 – 15.00).

Προϋποθέσεις επιστροφής:

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί
  2. Η επιστροφή πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών
  3. Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς (Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο) και να βρίσκεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς φθορές, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (ετικέτες/barcodes) και η συσκευασία του να είναι αυτή που συνόδευε το προϊόν κατα την παραλαβή
  4. Η επιστροφή θα πρέπει να γίνει αποκλειστικά με την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε (ACS Courier)

Σας ενημερώνουμε ότι η επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ζημιές η φθορές των προϊόντων μετά τη χρήση τους και δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση σε αντικατάσταση αυτών.

Η πολιτική των δωρεάν επιστροφών ισχύει μόνο για την πρώτη επιστροφή και κάθε νέα αποστολή θα επιβαρύνεται με έξοδα αποστολής 4.00€.
Οι αλλαγές πραγματοποιούνται μόνο μεταξύ προϊόντων
της ίδιας σεζόν.
Προϊόντα που ανήκουν στην
κατηγορία “SALES” δεν υπόκεινται στους όρους των δωρεάν επιστροφών και επιβαρύνονται με έξοδα επιστροφής 4,00€.

Την παραγγελία σας μπορεί να παραλάβει και τρίτο πρόσωπο. Κατά την παράδοσή της θα ζητηθεί από το άτομο αυτό να υπογράψει το Δελτίο Παραλαβής αντί για εσάς κατόπιν επίδειξης αστυνομικής του ταυτότητας.

Υπάρχουν δυο (2) λόγοι για τους οποίους επιστράφηκε το πακέτο στα Γραφεία μας:

  1.  Απών Παραλήπτης. Σε αυτή τη περίπτωση, παρά τις επανειλημμένες προσπάθειες της εταιρείας courier να παραδώσει το πακέτο στην «πόρτα» σας, ο παραλήπτης δεν τήρησε την συμφωνία σχετικά με την παράδοση της παραγγελίας, καθιστώντας αδύνατη την παράδοση του πακέτου σας.
  2. Άγνωστος Παραλήπτης. Με τον όρο αυτό εννοούμε τον παραλήπτη του οποίου τα στοιχεία όπως Ονοματεπώνυμο, Διεύθυνση, Τ.Κ., Τηλέφωνο Επικοινωνίας κ.α. δεν είναι σωστά ή ακριβή, με αποτέλεσμα να καθίσταται αδύνατη η παράδοση του πακέτου.

Για οποιονδήποτε από τους παραπάνω λόγους, το πακέτο θα επιστραφεί στα γραφεία μας και δεν θα αποσταλεί ξανά. Στην περίπτωση αυτή, καθώς θεωρείται δική σας η υπαιτιότητα, θα χρεωθείτε 4€ για τα μεταφορικά έξοδα, τα οποία θα αφαιρεθούν από την συνολική αξία των προϊόντων όταν σας επιστραφεί το χρηματικό ποσό. Παρόλα αυτά, εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα προϊόντα που παραγγείλατε, μπορείτε να προβείτε σε νέα παραγγελία.

Στις περιπτώσεις που επιθυμείτε αλλαγή του προϊόντος που αγοράσατε πρέπει αρχικά να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 2410 535534 αναφέροντας τον κωδικό του προϊόντος έτσι ώστε να διευκρινιστεί ο λόγος επιστροφής του.

Στα προϊόντα προϊόντα με έκπτωση δεν ισχύει η γενική πολιτική δωρεάν επιστροφών. Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αλλαγή, όμως θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα της επιστροφής (4.00€)

       

Αναζήτηση Προϊόντων....

Καλάθι αγορών